Friday, December 25, 2015

Անսպասելի հանդիպում

Ես Մարիամ Հովհաննիսյանն եմ 5-1 դասարանից: Այսօր հանդիպում տեղի ունեցավ թարգմանիչ, մանկագիր Յուրի Սահակյանի հետ: Հանդիպումը տեղի ունեցավ« Տիգրան Հայրապետյան» գրադարանում: Ես  նույնպես մասնակցել եմ այդ հանդիպմանը: Հանդիպումը շատ հետաքրքիր անցավ: Նա մանկագիր է դարձել, երբ արդեն երեխաներ է ունեցել: Մենք Յուրի Սահակյանի համար արտասանեցինք, շուտասելուկներ ասացինք և հանելուկներ ասացինք, որ նա գուշակի: Նա մեզ հետ արտասանեց, երգեց և մի փոքր էլ արտասանեց մեզ համար: Յուրի Սահակյանը շատ համեստ և խելացի մարդ էր: Նրա աղջիկը նույնպես գրող է: Մենք նրան հարցրեցինք, որ նա պատմի իր դպրոցական կյանքից, բայց նա ասաց, որ իր դպրոցական կյանքը տխուր է անցել: Ես չէի պատկերացնում, որ ես կհանդիպեմ այդպիսի մեծ գրողի: Յուրի՛ Սահակյան, ես ձեզ ցանկանում եմ առողջություն և միշտ մեզ համար այդպիսի լավ բանաստեղծություններ գրեք, իսկ մենք հաճույքով կկարդանք: Շնորհավոր Ամանոր և Սուրբ ծնունդ:

No comments:

Post a Comment

Many developing countries place a lot of importance on tourism

Many developing countries place a significant emphasis on tourism as an important sector for economic growth and development. Tourism can br...